Wymianki :)



Od dawna miałam ochotę na wymiankę biżuteryjną i w końcu się doczekałam :) I to dwóch wymianek naraz! Najgorsze było to, że byłam na wakacjach i nie mogłam od razu zobaczyć moich wymiankowych prezentów- za to teraz już się z nimi nie rozstaję ;)

Wymianka z Kathinną:

Wymieniałam się za pierścionek, w którego zielonej wersji zakochałam się kiedyś na wizażu :) Na żywo jest jeszcze ładniejszy! 


A w paczce znalazłam jeszcze kolczyki do kompletu :)


Do Kathinny poleciała bransoletka z jadeitami szmaragdowymi:



Wymianka z Czarną kawą :

Dostałam ten śliczny wisior, który wprost idealnie pasuje do mojej nowej spódnicy ;)


A wymieniałam się za bransoletkę z turmalinami:



Bardzo Wam dziewczyny dziękuję za udane wymianki i mam nadzieję, że bransoletki będą się dobrze nosić :)

PS. Chęć na wymianki dalej mi nie przeszła ;)


2 komentarzy:

  1. Oczywiście, że się dobrze noszą :D
    dziękuję również! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianki :) a bransoletki śliczne :) w ogóle jestem pod wielkim wrażeniem wykonanej przez Ciebie biżuterii :) sama z ogromną przyjemnością wymieniłabym się z Tobą, więc jeśli tylko masz ochotę daj znać :)

    OdpowiedzUsuń

 

Contact

verha.jewelry@gmail.com